SV Motus, de studievereniging van de opleiding Mechatronica aan Avans Hogeschool Breda!

Onze Missie

Bij SV Motus streven we ernaar om het onderlinge contact tussen mechatronica studenten en bedrijven te vergroten. We geloven dat een nauwe samenwerking en een positieve invloed uitoefent op het leerproces van onze leden. Of je in het eerste jaar zit of bijna je diploma hebt behaalt, bij SV Motus vind je een gemeenschap van gelijkgestemde studenten die elkaar ondersteunen en inspireren.

Onze Geschiedenis

SV Motus werd opgericht in 2018 door enthousiaste studenten met een passie voor mechatronica. Sindsdien zijn we gegroeid en hebben we een hechte gemeenschap opgebouwd. We zijn trots op onze rol als brug tussen studenten en bedrijven, en we blijven ons inzetten om jouw studietijd zo waardevol mogelijk te maken.

Onze Visie

Bij SV-Motus koesteren we samenhorigheid, innovatie, kennisdeling en betrokkenheid. Deze waarden vormen de basis van onze gemeenschap en stimuleren een omgeving waarin elke mechatronica student kan groeien en excelleren.

Samenhorigheid

Doormiddel van het regelmatig organiseren van lezingen, borrels en activiteiten ontstaat er een laagdrempelige grens tussen studenten en bedrijven.

Ontwikkeling

Met behulp van educatie verreikende activiteiten in samenwerking met bedrijven en instanties wordt de persoonlijke kennis bevorderd.

Kennisdeling

Tussen alle leden en bedrijven worden elkaars ervaringen met de daarbij opgedane kennis gedeeld.

Betrokkenheid

Zorgend voor een hechte gemeenschap waar studenten zich ondersteund voelen om zowel de academische als de persoonlijke groei en te versterken.

Ons Bestuur

Het bestuur van SV-Motus bestaat uit drie leden

Teun – Penningmeester | Raph – Voorzitter | Nowey – secretaris

Ons Bestuur