Home > Vrienden van Motus > Beste Vriend: ABB

Making a world of difference

Met meer dan 130 jaar innovatie, is ABB de wereldwijde #1 in procesautomatisering. Veel belangrijke processen, in sectoren als energie en water, olie en gas en chemie, opereren door onze systemen en producten volledig autonoom.

Internationaal en heel lokaal

Ook in Nederland zijn wij erg succesvol. De kans is groot dat je dagelijks met ABB in aanraking komt. Denk alleen al aan de stormvloedkeringen, zoals de Oosterschelde– en Maeslantkering, (drink)waterbedrijven als Dunea en Evides en bedrijven uit de chemische industrie, waaronder DOW. Alle maken gebruik van een ABB-automatiseringssysteem.

Let’s write the future. Together.

Het maatschappelijk belang van het werk dat wij doen, is enorm. Zonder onze systemen zouden we niet veilig zijn, zouden onze primaire levensbehoeften in gevaar komen en kan geen enkele fabriek produceren. Hoe mooi is het om hier een bijdrage aan te kunnen leveren?

Bij ABB kan het! We bieden je de ruimte innovaties van vandaag de dag in je dagelijkse werk toe te passen, maar dagen jou als young professional ook uit jouw kennis en ideeën met ons te delen! Een tal van (carrière)mogelijkheden staan op je te wachten. Klaar om, samen, jouw toekomst te schrijven.

Meer weten over onze business?

Wil je meer weten over onze activiteiten in de verschillende speelvelden? Met onze interactieve tour “ABB In Energy” nemen we je graag mee in de wereld van ABB.